קורס Front End

ירון ביטון

ירון ביטון

מייסד ו-CTO של חברת מיסטרביט קודינג-אקדמי

מחפשים אפיק מקצועי וחולמים על תנאי שכר מצוינים? זה הזמן לדעת הכול על מודול הקורס Front End בבית הספר לתכנות Coding Academy

לימודי תכנות הפכו בשנים האחרונות לאחד מתחומי הלימוד המבוקשים ביותר בקרב חבר’ה צעירים ומבוגרים כאחד המעוניינים להשתלב בתעשיית ההייטק המקומית ולבסס את מעמדם המקצועי כמפתחי על של תוכנות, אפליקציות ואתרים. יחד עם זאת, חשוב לציין שעל מנת להתאים את עצמכם לדרישות שוק התעסוקה המודרני בענף התכנות והפיתוח, תדרשו להתמקצע “בשני צידי המטבע” המרכיבים את עולמות הפיתוח והתכנות: מצד אחד שצד הלקוח הידוע גם בשם Front End (Client) ומצד שני בצד ה-שרת הידוע בשם Back End (Server). בשני צידי המטבע תוכלו להתמקצע במסגרת מסלול הלימודיים ללימודי תכנות הממתין לכם ב-Coding Academy, בית הספר המוביל ללימודי תכנות מאז שנת 2015 ועד היום.

בוגרי קודינג אקדמי

צד לקוח זהו הצד שדרכו המשתמש חווה את האפליקציה, שם הוא מקליד, לוחץ על כפתורים, מחפש או גורר דברים, באפליקציות מודרניות צד זה מבוסס על דפדפן שמציג את ממשק המשתמש באופן המותאם למכשיר הנוכחי (ממשק רספונסיבי).

לימודי Fullstack להיכרות מעמיקה עם טכנולוגית צד לקוח וצד שרת

אצלנו ב- Coding Academy מושם דגש על לימודי תכנות ופיתוח גם לצד שרת וגם לצד לקוח, וזאת במסגרת לימודי Javascript הנחשבת לשפת התכנות הרלוונטיות ביותר לשוק העבודה המודרני לצרכי פיתוח צד לקוח וצד שרת. במסגרת מסלול הבוטקאמפ שלנו אנו מלמדים את מכלול המרכיבים הנדרשים לצרכי פיתוח גם בצד השרת וגם בצד הלקוח, אחד מאותם קורסים הוא קורס Front End המאפשר לכם להיחשף לכל ההיבטים הנחוצים לצרכי יצירת חוויית משתמש וזאת לצד קורס Back End במסגרתו תלמדו כיצד לשמור את הנתונים של המשתמשים, היסטוריית הפעולות שלהם וכו’ בתוך מסדי נתונים מסוגים שונים.

במהלך קורס Front End המהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הפיתוח והתכנות המוצעים על ידינו, מושם דגש על הבנה מעמיקה עם צרכי המשתמש וחווית השימוש במוצר אותו אתם מפתחים, בין אם מדובר באפליקציה, אתר אינטרנט, משחק וכדומה באופן המותאם למכשיר הנוכחי (ממשק רספונסיבי) וזאת לצד היכרות עם עולמות העיצוב הנדרשים לצורך כך.

שימו לב – קורס Front End מיועד גם לאילו מביניכם העוסקים ומתמחים בהליכי פיתוח צד שרת ומעוניינים לרכוש כלי ייעודי לצרכי עבודה עם טכנולוגיות המאפשרות פיתוח צד לקוח במקביל.

גם תעודת מפתח Fullstack וגם יצירת תיק עבודות מרשים – הכלים שלנו להצלחה שלכם!

במסגרת לימודי תכנות אצלנו תוכלו להבטיח לעצמכם היכרות מעמיקה עם כל צרכי הפיתוח המודרניים המשלבים בין עולמות ה-Front End ל-Back End, כאשר קורס Front End וקורס Back End מהווים חלק בלתי נפרד מיחידות הלימוד במסלול הייעודי שלנו. עם סיום הלימודים תקבלו תעודת מפתח Fullstack, אך חשוב מכך, תחזיקו בתיק עבודות מרשים אותו תייצרו במהלך 12 השבועות של הקורס, אשר יהווה את כרטיס הכניסה עבורכם לתעשיית ההייטק.

אז אם גם אתם מחפשים אחר אפיק מקצועי עם תנאי שכר מצוינים, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולהכיר מקרוב את תכנית הלימודים המוצעת לכם.

תודה על הקריאה 🦋
ירון ביטון

ירון ביטון

מייסד ו-CTO של חברת מיסטרביט קודינג-אקדמי

ירון ביטון

ירון ביטון

מייסד ו-CTO של חברת מיסטרביט קודינג-אקדמי

הכותב הוא טכנולוג ותיק, מייסד ו- CTO של חברת misterBIT , המתמחה בפיתוח אפליקציות Web מורכבות, והכשרות טכנולוגיות מעמיקות ועדכניות.

החברה מספקת שירותי פיתוח (כולל במסגרת אאוטסורס) בטכנולוגיות ריאקט, VUE, אנגולר, Node.js, ושאר טכנולוגיות פולסטאק (Full stack).

מיסטרביט מפעילה בין השאר את בית הספר המתקדם בישראל להכשרת מתכנתים והסבה להייטק קודינג אקדמי קורס התכנות (בוטקאמפ תכנות – Coding Bootcamp) מכשיר מתכנתים בסטנדרטים גבוהים כנהוג בממר”ם, 8200 וכנדרש בחברות ההייטק המתקדמות בתעשיה.

שתף/י את הפוסט:

הקריירה שלך בהייטק מתחילה כאן!

היי, נשמח להכיר! 👋🏻

השאיר/י פרטים ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.

המשיכו לקרוא:

עבודה בהייטק ללא תואר

רבים בוחרים בלימודי תואר ראשון במדעי המחשב במחשבה שרק כך יוכלו להגיע לעבודה בחברות הייטק. בפועל, תואר במדעי המחשב אמנם מקנה ידע רב בכל מיני תחומים הקשורים לפיתוח, אולם אין הוא נדרש לשם עבודה בהייטק וישנם נושאים רבים הנדרשים לעבודה בתכנות אשר התואר אינו מכסה.

קרא/י עוד ◄

היי, נשמח להכיר! 👋🏻

השאיר/י פרטים ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.